dissabte, 27 de febrer del 2010

Reunió del Divendres 26

A la reunió d'avui han vingut tres participants: nuriagau, sangifetg i jo mateix. També hem llegit i criticat un text de deomises (com no hi era hem aprofitat per criticar-lo de valent).
Sergi, Albert, Txell, Joan...animeu-vos i veniu el proper dia. Dic el mateix per al desaparegut Adrià.
Els 4 textos que hem llegit penso que han estat d'un molt bon nivell, crec que el grup ens prova.
Deures per al proper dia: escriure i penjar al fòrum un post provocador. Condicions: ha de ser intel·ligent, no ofensiu (o no gratuïtament ofensiu) i ha de tractar algun tema relacionat amb RC, els autors i lectors o el fet d'escriure. Per tal de no trepitjar-nos els dies proposo que demanem tanda per anar penjant els textos. Jo em demano dimecres...ja he pensat un text que es dirà CONTRA DARKMAN i no anirà contra aquest autor sinó contra els comentaris massa tous i massa ben intencionats i contra els autors adolescents. Es podran penjar amb el propi nick o amb el de GrupdeSants... jo el penjaré amb el meu.Després els llegirem i criticarem a la reunió del grup.

Proper dia de reunió...xerrant, xerrant no l'hem decidit. Jo el dia 19 tinc un lliurament de premis (no en rebo, en dono, una història força estranya que ja us explicaré), l'altra divendres ja comença setmana santa....per això proposo el dia 12, d'aquí dues setmanes. Digueu si esteu d'acord. Els qui no heu vingut avui podeu portar també l'exercici aquest de l'ambient/atmosfera...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.